Στη Γενεύη θα παρουσιάσει η Lotus την υβριδική έκδοση της Evora. Πρόκειται για το μοντέλο που θα ονομάζεται Evora 414E Hybrid, και όπως μπορείτε να μαντέψετε ο κωδικός στο όνομα της προέρχεται από τη συνολική ιπποδύναμη που θα φτάνει τους 414 ίππους. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε κάτω από 4 δλ.
Το υπεραυτοκίνητο της Lotus που θα ακούει στον κωδικό Evora 414E Hybrid, θα χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ με έκαστο να τροφοδοτεί τον καθένα από τους πίσω τροχούς. Με τον τρόπο αυτό η ροπή μπορεί να μεταδίδεται ηλεκτρονικά στον κάθε τροχό με ένα σύστημα torque vectoring που έχει εξελίξει η εταιρεία ανάλογα με τις ανάγκες του για πρόσφυση. Στον κάθε πίσω τροχό φτάνουν 204 ίπποι, και συνολικά 400 Nm ροπής, ενώ από πλευράς κινητήρα εσωτερικής καύσης χρησιμοποιείται ένας μικρός χωρητικότητας μόλις 1,2 λίτρων ισχύος 47 ίππων με τρεις κυλίνδρους που είναι χρήσιμος μόνο για να φορτίζει τις μπαταρίες λιθίου. Το αυτόματο κιβώτιο θα έχει και σπορ λειτουργία που θα παρέχει τον απόλυτο έλεγχο στον οδηγό μέσω 7 σχέσεων τις οποίες θα μπορεί να διαχειριστεί από τα paddles στο τιμόνι. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε λιγότερο από 4 δλ, ενώ η συνολική αυτονομία της υβριδικής Evora θα αγγίζει τα 483 χιλιόμετρα. Τέλος, για την Evora 414E Hybrid έχει εξελιχθεί και ένα σύστημα αναπαραγωγής ήχου που ονομάζεται «HALOsonic Internal and External Electronic Sound Synthesis» και ο στόχος του είναι να δημιουργεί τον ήχο ενός κανονικού κινητήρα στην αθόρυβη Lotus. Για την αναπαραγωγή στο εσωτερικό χρησιμοποιείται το ηχοσύστημα του οχήματος ώστε να δημιουργείται η κατάλληλη διάθεση στον οδηγό, ενώ για την αναπαραγωγή στο εξωτερικό έχουν τοποθετηθεί ηχεία εμπρός και πίσω με στόχο την απαραίτητη ασφάλεια για τους πεζούς!
Το υπεραυτοκίνητο της Lotus που θα ακούει στον κωδικό Evora 414E Hybrid, θα χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ με έκαστο να τροφοδοτεί τον καθένα από τους πίσω τροχούς. Με τον τρόπο αυτό η ροπή μπορεί να μεταδίδεται ηλεκτρονικά στον κάθε τροχό με ένα σύστημα torque vectoring που έχει εξελίξει η εταιρεία ανάλογα με τις ανάγκες του για πρόσφυση. Στον κάθε πίσω τροχό φτάνουν 204 ίπποι, και συνολικά 400 Nm ροπής, ενώ από πλευράς κινητήρα εσωτερικής καύσης χρησιμοποιείται ένας μικρός χωρητικότητας μόλις 1,2 λίτρων ισχύος 47 ίππων με τρεις κυλίνδρους που είναι χρήσιμος μόνο για να φορτίζει τις μπαταρίες λιθίου. Το αυτόματο κιβώτιο θα έχει και σπορ λειτουργία που θα παρέχει τον απόλυτο έλεγχο στον οδηγό μέσω 7 σχέσεων τις οποίες θα μπορεί να διαχειριστεί από τα paddles στο τιμόνι. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε λιγότερο από 4 δλ, ενώ η συνολική αυτονομία της υβριδικής Evora θα αγγίζει τα 483 χιλιόμετρα. Τέλος, για την Evora 414E Hybrid έχει εξελιχθεί και ένα σύστημα αναπαραγωγής ήχου που ονομάζεται «HALOsonic Internal and External Electronic Sound Synthesis» και ο στόχος του είναι να δημιουργεί τον ήχο ενός κανονικού κινητήρα στην αθόρυβη Lotus. Για την αναπαραγωγή στο εσωτερικό χρησιμοποιείται το ηχοσύστημα του οχήματος ώστε να δημιουργείται η κατάλληλη διάθεση στον οδηγό, ενώ για την αναπαραγωγή στο εξωτερικό έχουν τοποθετηθεί ηχεία εμπρός και πίσω με στόχο την απαραίτητη ασφάλεια για τους πεζούς!