Δεν πρόκειται φυσικά για μοντέλο παραγωγής (τουλάχιστον όχι ακόμη), αλλά για μια αγωνιστική έκδοση. Το αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης και εκτός του κινητήρα στο πίσω μέρος θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα που θα αποδίδει επιπλέον 160 ίππους στους εμπρός τροχούς.
Το αγωνιστικό αυτοκίνητο θα βασίζεται στην 911 GT3 RSR και θα ονομάζεται 911 GT3 R Hybrid. Θα χρησιμοποιεί κανονικά τον 4λιτρο κινητήρα στο πίσω μέρος που θα δίνει κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ το υβριδικό της σύστημα θα μοιάζει με το KERS (Kinetic Energy Recovery System) που χρησιμοποιείται στην F1. Η Porsche δεν ανακοινώνει πολλά στοιχεία, όμως το σύστημα θα περιλαμβάνει ένα μηχανισμό με κάποιο είδος «φτερωτής» που θα περιστρέφεται στις 40.000 σ.α.λ. και θα είναι τοποθετημένη στη θέση του συνοδηγού (όπως μπορείτε να δείτε στη σχετική φωτογραφία). Αυτό θα μπορεί να αποθηκεύσει την ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα και να τη μεταφέρει μέσω δύο ηλεκτρικών μοτέρ στον εμπρός άξονα χαρίζοντας 160 επιπλέον ίππους (από 80 το κάθε μοτέρ), στην απόδοση των 480 ίππων του κινητήρα. Η ενεργοποίηση του γίνεται από διακόπτη στο τιμόνι και η διάρκεια του είναι μεταξύ 6-8 δευτερολέπτων. Η τεχνολογία αυτή ονομάζεται Porsche Intelligent Performance, ενώ το αυτοκίνητο θα λάβει μέρος στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring στις 15 Μαϊου. Πολύ αργότερα μια διαφοροποιημένη έκδοση (αλλά πάντα με την ίδια αρχή λειτουργίας) θα λάβει μέρος στο LeMans του 2012.
Το αγωνιστικό αυτοκίνητο θα βασίζεται στην 911 GT3 RSR και θα ονομάζεται 911 GT3 R Hybrid. Θα χρησιμοποιεί κανονικά τον 4λιτρο κινητήρα στο πίσω μέρος που θα δίνει κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ το υβριδικό της σύστημα θα μοιάζει με το KERS (Kinetic Energy Recovery System) που χρησιμοποιείται στην F1. Η Porsche δεν ανακοινώνει πολλά στοιχεία, όμως το σύστημα θα περιλαμβάνει ένα μηχανισμό με κάποιο είδος «φτερωτής» που θα περιστρέφεται στις 40.000 σ.α.λ. και θα είναι τοποθετημένη στη θέση του συνοδηγού (όπως μπορείτε να δείτε στη σχετική φωτογραφία). Αυτό θα μπορεί να αποθηκεύσει την ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα και να τη μεταφέρει μέσω δύο ηλεκτρικών μοτέρ στον εμπρός άξονα χαρίζοντας 160 επιπλέον ίππους (από 80 το κάθε μοτέρ), στην απόδοση των 480 ίππων του κινητήρα. Η ενεργοποίηση του γίνεται από διακόπτη στο τιμόνι και η διάρκεια του είναι μεταξύ 6-8 δευτερολέπτων. Η τεχνολογία αυτή ονομάζεται Porsche Intelligent Performance, ενώ το αυτοκίνητο θα λάβει μέρος στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring στις 15 Μαϊου. Πολύ αργότερα μια διαφοροποιημένη έκδοση (αλλά πάντα με την ίδια αρχή λειτουργίας) θα λάβει μέρος στο LeMans του 2012.