Σύμφωνα με τις τελικές ρυθμίσεις του φορολογικού νομοσχεδίου αυξάνονται τα τεκμήρια για τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα παράλληλα με την προσθήκη νέων κλιμακίων. Πλέον από τα 2.001 κ.εκ. έως τα 3.000 κ.εκ. αυξάνονται κατά 500 € ανά 100 κ.εκ. ενώ για πάνω από τα 3.001 κ.εκ κατά 700€ ανά 100 κ.εκ.
Τα νέα τεκμήρια διαμορφώνονται ως εξής:
Έως 1.200 κ.εκ. 3.000€
1.201-1.300 κ.εκ. 3.300€
1.301-1.400 κ.εκ. 3.600€
1.401- 1.500 κ.εκ 3.900€
1.501-1.600 κ.εκ. 4.200€
1.601-1.700 κ.εκ. 4.500€
1.701-1.800 κ.εκ. 4.800€
1.801-1.900 κ.εκ. 5.100€
1.901- 2.000 κ.εκ. 5.400€
2001- 2.100 κ.εκ. 5.900€
2101- 2.200 κ.εκ. 6.400€
2.201 –2.300 κ.εκ. 6.900€
2.301 –2.400 κ.εκ. 7.400€
2.401 –2.500 κ.εκ. 7.900€
2.501- 2.600 κ.εκ. 8.400€
2.601 – 2.700 κ.εκ. 8.900€
2.701 –2.800 κ.εκ. 9.400€
2.801 – 2.900 κ.εκ. 9.900€
2.901 – 3.000 κ.εκ. 10.400€
3.001 κ.εκ. και άνω 10.400 € + 700 € ανά 100 κ.εκ. επιπλέον.
Όπως προκύπτει και από τον πίνακα τέσσερα είναι πλέον τα κλιμάκια για τον προσδιορισμό του τεκμηρίου από την κατοχή ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου. Στο πρώτο περιλαμβάνονται οχήματα έως 1.200 κ.εκ. με την επιβάρυνση να ανέρχεται σε 3.000€, στο δεύτερο για τα οχήματα από 1.201 κ.εκ. έως 2.000 κ,εκ. θα αυξάνεται κατά 300€ ανά 100 κυβικά εκατοστά, στο τρίτο από 2.001 κ.εκ. έως τα 3.000 κ.εκ. κατά 500€ και τέλος για τα μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα κατά 700€.
Αλλαγές υπάρχουν και στις ελαφρύνσεις λόγω παλαιότητας έτσι τα παραπάνω ποσά ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης μειώνονται ανάλογα με το έτος της πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στην Ελλάδα κατά ποσοστό:
1) 30% για χρονικό διάστημα από 5 μέχρι 10 έτη
2) 50% για χρονικό διάστημα πάνω από 10 έτη
Τα νέα τεκμήρια διαμορφώνονται ως εξής:
Έως 1.200 κ.εκ. 3.000€
1.201-1.300 κ.εκ. 3.300€
1.301-1.400 κ.εκ. 3.600€
1.401- 1.500 κ.εκ 3.900€
1.501-1.600 κ.εκ. 4.200€
1.601-1.700 κ.εκ. 4.500€
1.701-1.800 κ.εκ. 4.800€
1.801-1.900 κ.εκ. 5.100€
1.901- 2.000 κ.εκ. 5.400€
2001- 2.100 κ.εκ. 5.900€
2101- 2.200 κ.εκ. 6.400€
2.201 –2.300 κ.εκ. 6.900€
2.301 –2.400 κ.εκ. 7.400€
2.401 –2.500 κ.εκ. 7.900€
2.501- 2.600 κ.εκ. 8.400€
2.601 – 2.700 κ.εκ. 8.900€
2.701 –2.800 κ.εκ. 9.400€
2.801 – 2.900 κ.εκ. 9.900€
2.901 – 3.000 κ.εκ. 10.400€
3.001 κ.εκ. και άνω 10.400 € + 700 € ανά 100 κ.εκ. επιπλέον.
Όπως προκύπτει και από τον πίνακα τέσσερα είναι πλέον τα κλιμάκια για τον προσδιορισμό του τεκμηρίου από την κατοχή ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου. Στο πρώτο περιλαμβάνονται οχήματα έως 1.200 κ.εκ. με την επιβάρυνση να ανέρχεται σε 3.000€, στο δεύτερο για τα οχήματα από 1.201 κ.εκ. έως 2.000 κ,εκ. θα αυξάνεται κατά 300€ ανά 100 κυβικά εκατοστά, στο τρίτο από 2.001 κ.εκ. έως τα 3.000 κ.εκ. κατά 500€ και τέλος για τα μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα κατά 700€.
Αλλαγές υπάρχουν και στις ελαφρύνσεις λόγω παλαιότητας έτσι τα παραπάνω ποσά ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης μειώνονται ανάλογα με το έτος της πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στην Ελλάδα κατά ποσοστό:
1) 30% για χρονικό διάστημα από 5 μέχρι 10 έτη
2) 50% για χρονικό διάστημα πάνω από 10 έτη