Αμέσως μετά την παρουσίαση του Polo GTI η VW προχωρά στην παρουσίαση της έκδοσης CrossPolo που επίσης θα δούμε στη Γενεύη. Το αυτοκίνητο όπως και ο προκάτοχος του, είναι ελαφρά πιο ψηλό σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, ενώ θα χρησιμοποιεί συνολικά έξι κινητήρες (τρεις βενζίνης και τρεις πετρελαίου).
Στη Γερμανία οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει και τα πρώτα μοντέλα θα παραδοθούν στο τέλος Μαϊου, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει η διάθεση στην υπόλοιπη Ευρώπη. Στην ουσία πρόκειται για ένα εξοπλιστικό πακέτο που σαν στόχο έχει να κάνει το CrossPolo ένα ακόμη πιο ευχάριστο Polo. Όπως λοιπόν και στην προηγούμενη έκδοση δεν θα υπάρχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, παρά μόνο εμπρός, ενώ εξωτερικά περιλαμβάνει όλες αυτές τις λεπτομέρειες όπως τα περιγράμματα στα φτερά και τα πλευρικά μαρσπιέ που δημιουργούν διχρωμία, οι διαφορετικοί προφυλακτήρες, οι καθρέπτες σε ασημί χρώμα, και οι ράγιες οροφής που το κάνουν ξεχωριστό. Θα διατίθεται με έξι συνολικά χρωματισμούς στο εξωτερικό και τέσσερις στο εσωτερικό, ενώ το αυξημένο κατά 15 χιλιοστά ύψος του θα οφείλεται κυρίως στην επιλογή ζαντών μεγέθους 17 ιντσών (ελαστικά διαστάσεων 215/40). Εσωτερικά ο διάκοσμος δεν θα διαφέρει πολύ από τις υπόλοιπες εκδόσεις, ενώ θα περιλαμβάνει ευχάριστες εξοπλιστικές διαφορές όπως το δερμάτινο τιμόνι και τα πετάλια αλουμινίου. Από πλευράς βενζινοκινητήρων θα χρησιμοποιεί τον 1,2 λίτρων με 70 ίππους, 1.2 TSI με 105 ίππους, καθώς και 1,4 λίτρων με 85 ίππους. Για την έκδοση με τους 105 ίππους τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 188 χ.α.ω. και η κατανάλωση είναι τα 5,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2: 128 γρ./χιλιόμετρο), ενώ θα διατίθεται και με το αυτόματο κιβώτιο DSG. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα διατίθεται ένα σύνολο 1,6 λίτρων σε τρεις διαβαθμίσεις με την ιπποδύναμη στους 75/90 και 105 ίππους αντίστοιχα. Η κατανάλωση για αυτούς είναι τα 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2: 113 γρ./χιλιόμετρο) και στις τρεις περιπτώσεις, ενώ στην έκδοση των 90 ίππων που διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο θα φτάνει έως τα 4,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Στη Γερμανία οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει και τα πρώτα μοντέλα θα παραδοθούν στο τέλος Μαϊου, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει η διάθεση στην υπόλοιπη Ευρώπη. Στην ουσία πρόκειται για ένα εξοπλιστικό πακέτο που σαν στόχο έχει να κάνει το CrossPolo ένα ακόμη πιο ευχάριστο Polo. Όπως λοιπόν και στην προηγούμενη έκδοση δεν θα υπάρχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, παρά μόνο εμπρός, ενώ εξωτερικά περιλαμβάνει όλες αυτές τις λεπτομέρειες όπως τα περιγράμματα στα φτερά και τα πλευρικά μαρσπιέ που δημιουργούν διχρωμία, οι διαφορετικοί προφυλακτήρες, οι καθρέπτες σε ασημί χρώμα, και οι ράγιες οροφής που το κάνουν ξεχωριστό. Θα διατίθεται με έξι συνολικά χρωματισμούς στο εξωτερικό και τέσσερις στο εσωτερικό, ενώ το αυξημένο κατά 15 χιλιοστά ύψος του θα οφείλεται κυρίως στην επιλογή ζαντών μεγέθους 17 ιντσών (ελαστικά διαστάσεων 215/40). Εσωτερικά ο διάκοσμος δεν θα διαφέρει πολύ από τις υπόλοιπες εκδόσεις, ενώ θα περιλαμβάνει ευχάριστες εξοπλιστικές διαφορές όπως το δερμάτινο τιμόνι και τα πετάλια αλουμινίου. Από πλευράς βενζινοκινητήρων θα χρησιμοποιεί τον 1,2 λίτρων με 70 ίππους, 1.2 TSI με 105 ίππους, καθώς και 1,4 λίτρων με 85 ίππους. Για την έκδοση με τους 105 ίππους τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 188 χ.α.ω. και η κατανάλωση είναι τα 5,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2: 128 γρ./χιλιόμετρο), ενώ θα διατίθεται και με το αυτόματο κιβώτιο DSG. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα διατίθεται ένα σύνολο 1,6 λίτρων σε τρεις διαβαθμίσεις με την ιπποδύναμη στους 75/90 και 105 ίππους αντίστοιχα. Η κατανάλωση για αυτούς είναι τα 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2: 113 γρ./χιλιόμετρο) και στις τρεις περιπτώσεις, ενώ στην έκδοση των 90 ίππων που διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο θα φτάνει έως τα 4,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα.