Στη Γενεύη θα παρουσιάσει η γαλλική εταιρεία την ταχύτερη εκδοχή της νέας DS3. Πρόκειται για το μοντέλο που θα χρησιμοποιεί τον κωδικό Racing και όπως μαρτυρά το όνομα του είναι εξελιγμένο από το αγωνιστικό τμήμα της Citroen. H απόδοση του κινητήρα των 1,6 λίτρων είναι πλέον οι 200 ίπποι.
Μόλις 1.000 κομμάτια της γρηγορότερης DS3 θα κατασκευαστούν με την παραγωγή να ξεκινά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Ο κινητήρας θα είναι 1,6 λίτρων και με την υπερτροφοδότηση θα ξεπερνά τους 150 ίππους και τα 240 Nm ροπής των απλών εκδόσεων, και θα φτάνει τους 200 ίππους και τα 275 Nm ροπής. Οι αυξήσεις αυτές έχουν επιτευχθεί με νέο υπετροφοδότη, νέα εξάτμιση αλλά και επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονικής μονάδας που ελέγχει τον κινητήρα. Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας που ακούει στο όνομα Citroen Racing και είναι υπεύθυνο για την προετοιμασία της αγωνιστικής C4 του Sébastien Loeb. Έτσι η βελτίωση προχωρά και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, με νέα αμορτισέρ και ελατήρια, χαμηλότερο κατά 15 χιλιοστά αμάξωμα, και μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός/πίσω κατά 30 χιλιοστά. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και τρυπητούς δίσκους, ενώ νέες ρυθμίσεις έχει και το ESP με έμφαση στη σπορ οδήγηση, με το σύνολο να ολοκληρώνεται με ζάντες 18 ιντσών. Έντονες είναι και οι αισθητικές διαφορές που αφορούν τόσο στους χρωματισμούς του αμαξώματος (τόσο εντός όσο και εκτός), καθώς υπάρχουν μπάκετ καθίσματα στο εσωτερικό για να συγκρατούν τέλεια το σώμα και ενδείξεις της συγκεκριμένης έκδοση παντού (μέσα και έξω).
Μόλις 1.000 κομμάτια της γρηγορότερης DS3 θα κατασκευαστούν με την παραγωγή να ξεκινά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Ο κινητήρας θα είναι 1,6 λίτρων και με την υπερτροφοδότηση θα ξεπερνά τους 150 ίππους και τα 240 Nm ροπής των απλών εκδόσεων, και θα φτάνει τους 200 ίππους και τα 275 Nm ροπής. Οι αυξήσεις αυτές έχουν επιτευχθεί με νέο υπετροφοδότη, νέα εξάτμιση αλλά και επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονικής μονάδας που ελέγχει τον κινητήρα. Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας που ακούει στο όνομα Citroen Racing και είναι υπεύθυνο για την προετοιμασία της αγωνιστικής C4 του Sébastien Loeb. Έτσι η βελτίωση προχωρά και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, με νέα αμορτισέρ και ελατήρια, χαμηλότερο κατά 15 χιλιοστά αμάξωμα, και μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός/πίσω κατά 30 χιλιοστά. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και τρυπητούς δίσκους, ενώ νέες ρυθμίσεις έχει και το ESP με έμφαση στη σπορ οδήγηση, με το σύνολο να ολοκληρώνεται με ζάντες 18 ιντσών. Έντονες είναι και οι αισθητικές διαφορές που αφορούν τόσο στους χρωματισμούς του αμαξώματος (τόσο εντός όσο και εκτός), καθώς υπάρχουν μπάκετ καθίσματα στο εσωτερικό για να συγκρατούν τέλεια το σώμα και ενδείξεις της συγκεκριμένης έκδοση παντού (μέσα και έξω).