Όλα εδώ

Νέο πρωτότυπο από τη VW Male03-happy-smiley-smile-smiley-emoticon-000043-large

Καλώς Ήρθατε στο Fun For Free!

Πατήστε "σύνδεση" για να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας
ή "εγγραφή" για εγγραφείτε στην σελίδα μας.


Καλή διασκέδαση!



Click here to translate the fun for free in your language!


Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Όλα εδώ

Νέο πρωτότυπο από τη VW Male03-happy-smiley-smile-smiley-emoticon-000043-large

Καλώς Ήρθατε στο Fun For Free!

Πατήστε "σύνδεση" για να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας
ή "εγγραφή" για εγγραφείτε στην σελίδα μας.


Καλή διασκέδαση!



Click here to translate the fun for free in your language!

Όλα εδώ

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Καλώς ήρθατε στο φόρουμ του Όλα εδώ! Γίνετε μέλος τώρα και με το προφίλ σας στο facebook!


Γίνετε μέλος και στην ομάδα μας στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

    Νέο πρωτότυπο από τη VW

    mixalis
    mixalis
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 1286
    Ηλικία : 35
    Τόπος : Πειραιάς

    Νέο πρωτότυπο από τη VW Empty Νέο πρωτότυπο από τη VW

    Δημοσίευση  mixalis Δευ 01 Φεβ 2010, 06:30

    Νέο πρωτότυπο από τη VW Pevwin-1

    Πρόκειται για ένα μικρό όχημα στο μέγεθος ενός smart. Το εν λόγω αυτοκίνητο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το τμήμα της VW που βρίσκεται στη Βραζιλία (Volkswagen Design Brazil). Το μικρό μοντέλο πόλης θα είναι σε θέση να μεταφέρει δύο άτομα και τις αποσκευές τους.
    Ονομάζεται Volkswagen IN και είναι σχεδιασμένο από τους «μαθητευομένους» της VW οι οποίοι κέρδισαν τον σχεδιαστικό διαγωνισμό «Talento Volkswagen 2008». Οι: Kauré Martins, Rogério Okabe, Guilherme Motta και Wadson Gomes Amorim, εργάστηκαν όλο το 2009 για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το μήκος του οποίου είναι τα 2,5 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει δύο άτομα με λίγες αποσκευές και υπόσχεται άνεση και χόρους αντίστοιχους του VW Fox, ενώ όπως υποστηρίζουν οι άνθρωποι της VW στο εσωτερικό έχει γίνει πολύ καλή εκμετάλλευση των χώρων. Αναφορικά με την τεχνολογία κίνησης του πρωτοτύπου, αυτό θα είναι ικανό να χρησιμοποιήσει διάφορα συστήματα όπως ηλεκτρικά, PlugIn Hybrid, αλλά και απλό σύνολο εσωτερικής καύσης. Σε κάθε περίπτωση αυτά θα είναι τοποθετημένα πίσω, ενώ στην περίπτωση της «ηλεκτρικής» λύσης θα χρησιμοποιηθούν μικροκινητήρες που θα βρίσκονται κατευθείαν μέσα στον τροχό για περεταίρω αύξηση του εκμεταλλευόμενου χώρου.

      Παρόμοια θέματα

      -

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ 22 Νοε 2024, 01:28