Όλα εδώ

Honda Civic Type-R Championship Male03-happy-smiley-smile-smiley-emoticon-000043-large

Καλώς Ήρθατε στο Fun For Free!

Πατήστε "σύνδεση" για να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας
ή "εγγραφή" για εγγραφείτε στην σελίδα μας.


Καλή διασκέδαση!



Click here to translate the fun for free in your language!


Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Όλα εδώ

Honda Civic Type-R Championship Male03-happy-smiley-smile-smiley-emoticon-000043-large

Καλώς Ήρθατε στο Fun For Free!

Πατήστε "σύνδεση" για να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας
ή "εγγραφή" για εγγραφείτε στην σελίδα μας.


Καλή διασκέδαση!



Click here to translate the fun for free in your language!

Όλα εδώ

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Καλώς ήρθατε στο φόρουμ του Όλα εδώ! Γίνετε μέλος τώρα και με το προφίλ σας στο facebook!


Γίνετε μέλος και στην ομάδα μας στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

    Honda Civic Type-R Championship

    mixalis
    mixalis
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 1286
    Ηλικία : 35
    Τόπος : Πειραιάς

    Honda Civic Type-R Championship Empty Honda Civic Type-R Championship

    Δημοσίευση  mixalis Παρ 29 Ιαν 2010, 10:12

    Honda Civic Type-R Championship Civic01

    Το Ηonda Civic Type R στη νέα έκδοση Championship διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και όπως έδειξαν τα πράγματα, εκμεταλλεύεται μέχρι ενός τους 201 ίππους που λυσσομανούν εκεί ψηλά στις 8.500 σ.α.λ.
    Ξεκολλήστε από το λευκό χρώμα με το οποίο είναι αποκλειστικά διαθέσιμη η έκδοση Championship του Honda Civic Type-R. Όσο και αν φέρνει στο νου το πρώτο μονοθέσιο της φίρμας στη F1 το 1963 ή μνήμες από το Integra Type-R, όσο και αν δημιουργεί μια υπέροχη αντίθεση με τη μαύρη σήτα και το κατακόκκινο λογότυπο που χαρακτηρίζει τα μοντέλα R, το ζουμί βρίσκεται στο εμπρός διαφορικό, που είναι περιορισμένης ολίσθησης (LSD). Και δε μιλάμε για κάποιο "δήθεν" αξεσουάρ, αλλά για ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Honda, που εξασφαλίζει μεγάλα περιθώρια ελκτικής πρόσφυσης και σε ωθεί να στύβεις γκάζι και πλαίσιο σε κάθε στροφή. Με σύμμαχο το άμεσο και ιδιαίτερα γρήγορο τιμόνι (2,3 στροφές μόλις) επιτίθεσαι σε κάθε είδους καμπή και απολαμβάνεις την αίσθηση του μπροστινού συστήματος, που δείχνει ακόμα πιο καλά "βιδωμένο" στην άσφαλτο. Χωρίς έντονα τραβήγματα, το εμπρός μέρος κλείνει προς το εσωτερικό της στροφής, στρίβεις και, χωρίς να το πολυσκεφτείς, η φουρκέτα γίνεται παρελθόν! Η γραμμική απόδοση του κινητήρα βοηθά να μην υπάρχουν οι γνωστές έντονες αντιδράσεις των ελεγχόμενων διαφορικών, αλλά για να στρίψει ιδανικά το συγκεκριμένο Type R, θέλει σωστή επιλογή σχέσης στο κιβώτιο, απενεργοποιημένο σύστημα ευστάθειας και… τέρμα γκάζι! Η πείρα στη σπορ οδήγηση λοιπόν είναι απαιτούμενη για να το ευχαριστηθεί κανείς απόλυτα. Η Honda υποστηρίζει ότι το Civic Type-R Championship είναι 1,44 δλ. ταχύτερο απ’ το "απλό" στην πίστα δοκιμών Tsukuba στην Ιαπωνία. Κατά τα άλλα, το Civic Type-R Championship είναι ένα Civic… Type R: μοντέρνο design, hi-tech αίσθηση, κινητήρας με μοτοσικλετάδικη λειτουργία, επιλογέας-φετίχ, άψογο πλαίσιο και ανάλογα φρένα, σφιχτές αναρτήσεις, που αντιδρούν έντονα στις ανωμαλίες, και πραγματικά σπορ αίσθηση. Η τιμή; 33.150 ευρώ. Το καλό για τους φανατικούς του είδους είναι ότι το διαφορικό μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων και σε ένα κανονικό Civic Type-R με συνολικό κόστος 2.600 ευρώ.

      Παρόμοια θέματα

      -

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ 22 Νοε 2024, 01:29