Όλα εδώ

Και χώρους και επιδόσεις Male03-happy-smiley-smile-smiley-emoticon-000043-large

Καλώς Ήρθατε στο Fun For Free!

Πατήστε "σύνδεση" για να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας
ή "εγγραφή" για εγγραφείτε στην σελίδα μας.


Καλή διασκέδαση!



Click here to translate the fun for free in your language!


Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Όλα εδώ

Και χώρους και επιδόσεις Male03-happy-smiley-smile-smiley-emoticon-000043-large

Καλώς Ήρθατε στο Fun For Free!

Πατήστε "σύνδεση" για να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας
ή "εγγραφή" για εγγραφείτε στην σελίδα μας.


Καλή διασκέδαση!



Click here to translate the fun for free in your language!

Όλα εδώ

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Καλώς ήρθατε στο φόρουμ του Όλα εδώ! Γίνετε μέλος τώρα και με το προφίλ σας στο facebook!


Γίνετε μέλος και στην ομάδα μας στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

    Και χώρους και επιδόσεις

    mixalis
    mixalis
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 1286
    Ηλικία : 35
    Τόπος : Πειραιάς

    Και χώρους και επιδόσεις Empty Και χώρους και επιδόσεις

    Δημοσίευση  mixalis Παρ 29 Ιαν 2010, 04:36

    Τα Citroen C5, Opel Insignia και VW Passat αποτελούν λύσεις ιδανικές για όποιον ζητά χώρους και επιδόσεις. Και τα τρία μοντέλα διαθέτουν πολύ αποδοτικούς κινητήρες που με τούρμπο κινούνται στα 160-180 άλογα, ενώ για τους καλούς χώρους ούτε λόγος.

    Και χώρους και επιδόσεις Pepool10 Και χώρους και επιδόσεις Pepool11

    Citroen C5 1.6 THP
    H νέα Citroen C5 θα εξοπλίζεται πλέον και με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,6 λίτρων με απόδοση στους 155 ίππους. Γνωστός από την οικογένεια του C4, ο εν λόγω υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1.6 λίτρων στην ουσία θα αντικαταστήσει το δίλιτρο ατμοσφαιρικό σύνολο. Με τη χρήση τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού και ένα στροβυλοσυμπιεστή καυσαερίων, ο κινητήρας THP 155 (Turbo High Pressure) προσφέρει απόδοση της τάξης των 155 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm από τις 1.400 σ.α.λ. Η μέση τιμή κατανάλωσης του είναι τα 7,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι τα 167 γρ./χιλιόμετρο για CO2. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα του μοντέλου είναι τα 210 χ.α.ω. Εσωτερικά το αυτοκίνητο διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής που προσφέρει, αλλά και την περίεργη αισθητική. Οι πολλές ψηφιακές οθόνες, το τιμόνι με το σταθερό κέντρο και ο ογκώδης πίνακας οργάνων δημιουργούν μια high-tech εικόνα, όμως σε επίπεδο εργονομίας, υπάρχουν κάποιοι δυσπρόσιτοι διακόπτες, ενώ απαιτείται παράλληλα και κάποιος χρόνος εξοικείωσης του οδηγού με τα διάφορα χειριστήρια και κυρίως αυτά στην κολόνα του τιμονιού. Ο χώρος αποσκευών, τέλος, έχει χωρητικότητα 439 λτ. (με κιτ επισκευής, το νούμερο αυξάνεται στα 467 λτ.).
    Σε κομμάτια με στροφές, το 4θυρο γαλλικό μοντέλο παρουσιάζει μεν κάποιες τάσεις υποστροφής, παραμένει όμως εξαιρετικά ασφαλές και σίγουρο, ακόμα και όταν τελικά χρειάζεται τη συνδρομή του στάνταρ ESP. Μοναδική ένσταση στον τομέα αυτό εκφράζουμε σε ό,τι έχει να κάνει με την αίσθηση του λεβιέ των ταχυτήτων, αλλά και με το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο δεν ενθουσιάζει με την ταχύτητα με την οποία λειτουργεί, αλλά ούτε και με την πληροφόρηση που παρέχει. H τιμή για το μοντέλο ξεκινά από τις 23.500 ευρώ.

    Και χώρους και επιδόσεις Pepool12 Και χώρους και επιδόσεις Pepool13

    Opel Insignia 1.6T
    Το Insignia, το οποίο αποτελεί το διάδοχο του Vectra, όχι μόνο άλλαξε ονομασία αλλά και φιλοσοφία γενικότερα. Το άλλοτε συντηρητικό προφίλ των προγενέστερων μεσαίων Opel έδωσε τη θέση του σε πιο δυναμική σχεδίαση, η οποία παραπέμπει σε κουπέ αυτοκίνητα, χάρη στη χυτή μορφή του αμαξώματος. Παράλληλα, το καινούργιο μεσαίο γερμανικό μοντέλο έχει τον απαραίτητο επιβλητικό χαρακτήρα, που θα αναζητήσει ο απαιτητικός αγοραστής ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Ο θάλαμος των επιβατών του Insignia κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με το μοντέρνο του σχεδιασμό και την προσεγμένη ποιότητα των υλικών, ειδικά των μαλακών πλαστικών στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες. Το Insignia είναι σε θέση να καλύψει μακρινές αποστάσεις γρήγορα, με άνεση και ασφάλεια. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση FlexRide, με τα τρία επίπεδα (normal, sport και tour), χαρακτηρίζεται για την άνεση που προσφέρει, ενώ ακόμα και με την επιλογή Sport δεν θα κουράσει. Επιπλέον, σε αυτή τη ρύθμιση το τιμόνι βαραίνει και η ανάρτηση σφίγγει προσφέροντας καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος στις στροφές. Η καμπίνα του νέου μεσαίου Opel είναι ευρύχωρη για τις μετακινήσεις 4 επιβατών, ωστόσο ένας ακόμα δε θα νιώσει το ίδιο άνετα λόγω του ψηλού κεντρικού τούνελ. Εκεί όπου όμως θα γίνουν παραχωρήσεις είναι στο πίσω τμήμα του εσωτερικού, στο διαθέσιμο ύψος, λόγω της έντονης κλίσης της οροφής. Για τις αποσκευές το αντίστοιχο τμήμα είναι μεγάλο σε χωρητικότητα (520 λτ.) και άνοιγμα, αλλά οι δύο δοκοί που εισχωρούν στο δάπεδο διαταράσσουν το σχήμα του.
    O υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής από τις 2.200 έως τις 5.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 225 χ.α.ω. Η κατανάλωση είναι τα 7,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 φτάνουν τα 181 g/km (όλες οι παραπάνω είναι τιμές κατασκευαστή). H τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τις 23.650 ευρώ για την έκδοση 4d Edition.

    Και χώρους και επιδόσεις Pepool14 Και χώρους και επιδόσεις Pepool15

    VW Passat 1.8 TSI
    Χωρίς να διακρίνεται για τις κομψές του φόρμες το Passat είναι ελκυστικό και σύμφωνο με τα σχεδιαστικά πρότυπα της φίρμας. O πίσω όγκος με την ακμή που σχηματίζεται στο τελείωμά του είναι αρκετά υπερυψωμένος, ενώ πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι τα φωτιστικά σώματα με τους λαμπτήρες τεχνολογίας LED. Σημαντικός αέρας αλλαγής υπάρχει και στο εσωτερικό με τους άφθονους χώρους, την προσεγμένη ποιότητα, τη σύγχρονη σχεδίαση και τα νέας τεχνολογίας αυτοματοποιημένα συστήματα. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του ταμπλό είναι ότι χωρίζεται σε δύο τμήματα, τα οποία παράλληλα διακρίνονται από τη διχρωμία και τα διαφορετικής ποιότητας υλικά. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και οι πολλαπλές ρυθμίσεις του καθίσματος και του τιμονιού θα βολέψουν άτομα κάθε αναστήματος. Στο πίσω μέρος της καμπίνας, οι επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα με τον αέρα για τα γόνατά τους, ενώ ικανοποιητικό είναι το διαθέσιμο πλάτος. Ωστόσο ο μεσαίος δεν θα νιώσει το ίδιο άνετα με τους διπλανούς λόγω της σχεδίασης του καθίσματος και της ύπαρξης του κεντρικού τούνελ. Όσον αφορά το χώρο αποσκευών, η χωρητικότητά του είναι 565 λίτρα, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία. Στον αυτοκινητόδρομο η σταθερότητα που παρουσιάζει το αμάξωμα είναι υποδειγματική ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική και το μόνο στοιχείο που φανερώνει τα χιλιόμετρα κίνησης είναι ο θόρυβος από τον κινητήρα.
    O υπερτροφοδοτούμενος TSI κινητήρας των 1,8 λίτρων αποδίδει 160 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 220 χ.α.ω. Η κατανάλωση είναι τα 7,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 φτάνουν τα 180 g/km (όλες οι παραπάνω είναι τιμές κατασκευαστή). H τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τις 27.060 ευρώ για την έκδοση R-Line.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Δευ 25 Νοε 2024, 05:01