Ένα νέο μηχανικό σύνολο έχει εξελίξει η Volvo για τα μοντέλα S80, V70 και XC60. Ο νέος κινητήρας είναι δίλιτρος και φέρει τον κωδικό GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection), που σημαίνει ότι έχει υπερτροφοδότηση, τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, και όπως είναι αναμενόμενο χαμηλή κατανάλωση.
Ο νέος αυτός βενζινοκινητήρας των 2 λίτρων αποδίδει 203 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 1.750 έως τις 4.000 σ.α.λ. (320 Nm με overboost). Είναι τετρακύλινδρος και διαθέτει επίσης 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, ενώ οι διαστάσεις των εμβόλων του για διάμετρο/διαδρομή είναι τα 87,5/83,1 χιλ. αντίστοιχα. Η νέα τεχνολογία του δίλιτρου μοτέρ άμεσου ψεκασμού, εστιάζεται στη χρήση δύο εκκεντροφόρων μεταβλητής γεωμετρίας καθώς και στην εξέλιξη του υπερτροφοδότη. Ο τελευταίος ονομάζεται Κ03, είναι εξελιγμένος σε συνεργασία με την Borg-Warner και όπως αναφέρει η εταιρεία, είναι ο μικρότερος της αγορά, αναλογικά με την αποδιδόμενη ισχύ του κινητήρα. Η τουρμπίνα είναι ενσωματωμένη στην πολλαπλή εξαγωγής, ενώ και οι δύο είναι κατασκευασμένες από φύλλα μετάλλου και όχι από χυτό σίδηρο. Κάτι που όπως υποστηρίζει η Volvo αποδίδει καλύτερα αφού, θερμαίνει ταχύτερα τον καταλύτη, ενώ υπάρχει και ένα ειδικό στρώμα που στη συνέχεια κάνει καλύτερη απαγωγή αυτής της θερμότητας.
Με τον εν λόγω κινητήρα οι τιμές: κατανάλωσης, 0-100 χ.α.ω., και εκπομπών ρύπων CO2 για το S80 διαμορφώνονται σε 7,9/8,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 7,9/8,5 δλ., και 184/193 γρ./χιλιόμετρο (βλέπετε δύο τιμές για χειροκίνητο/αυτόματο). Οι αντίστοιχες τιμές για το V70 είναι τα 8,1/8,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 8,3/8,9 δλ. και 189/195 γρ./χιλιόμετρο. Τέλος για το μοντέλο XC60 με αυτόματο κιβώτιο οι αντίστοιχες τιμές είναι τα 8,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 9,6 δλ. και 199 γρ./χιλιόμετρο.
Ο νέος αυτός βενζινοκινητήρας των 2 λίτρων αποδίδει 203 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 1.750 έως τις 4.000 σ.α.λ. (320 Nm με overboost). Είναι τετρακύλινδρος και διαθέτει επίσης 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, ενώ οι διαστάσεις των εμβόλων του για διάμετρο/διαδρομή είναι τα 87,5/83,1 χιλ. αντίστοιχα. Η νέα τεχνολογία του δίλιτρου μοτέρ άμεσου ψεκασμού, εστιάζεται στη χρήση δύο εκκεντροφόρων μεταβλητής γεωμετρίας καθώς και στην εξέλιξη του υπερτροφοδότη. Ο τελευταίος ονομάζεται Κ03, είναι εξελιγμένος σε συνεργασία με την Borg-Warner και όπως αναφέρει η εταιρεία, είναι ο μικρότερος της αγορά, αναλογικά με την αποδιδόμενη ισχύ του κινητήρα. Η τουρμπίνα είναι ενσωματωμένη στην πολλαπλή εξαγωγής, ενώ και οι δύο είναι κατασκευασμένες από φύλλα μετάλλου και όχι από χυτό σίδηρο. Κάτι που όπως υποστηρίζει η Volvo αποδίδει καλύτερα αφού, θερμαίνει ταχύτερα τον καταλύτη, ενώ υπάρχει και ένα ειδικό στρώμα που στη συνέχεια κάνει καλύτερη απαγωγή αυτής της θερμότητας.
Με τον εν λόγω κινητήρα οι τιμές: κατανάλωσης, 0-100 χ.α.ω., και εκπομπών ρύπων CO2 για το S80 διαμορφώνονται σε 7,9/8,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 7,9/8,5 δλ., και 184/193 γρ./χιλιόμετρο (βλέπετε δύο τιμές για χειροκίνητο/αυτόματο). Οι αντίστοιχες τιμές για το V70 είναι τα 8,1/8,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 8,3/8,9 δλ. και 189/195 γρ./χιλιόμετρο. Τέλος για το μοντέλο XC60 με αυτόματο κιβώτιο οι αντίστοιχες τιμές είναι τα 8,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 9,6 δλ. και 199 γρ./χιλιόμετρο.