Όλα εδώ

Νέος κινητήρας από τη Volvo Male03-happy-smiley-smile-smiley-emoticon-000043-large

Καλώς Ήρθατε στο Fun For Free!

Πατήστε "σύνδεση" για να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας
ή "εγγραφή" για εγγραφείτε στην σελίδα μας.


Καλή διασκέδαση!



Click here to translate the fun for free in your language!


Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Όλα εδώ

Νέος κινητήρας από τη Volvo Male03-happy-smiley-smile-smiley-emoticon-000043-large

Καλώς Ήρθατε στο Fun For Free!

Πατήστε "σύνδεση" για να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας
ή "εγγραφή" για εγγραφείτε στην σελίδα μας.


Καλή διασκέδαση!



Click here to translate the fun for free in your language!

Όλα εδώ

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Καλώς ήρθατε στο φόρουμ του Όλα εδώ! Γίνετε μέλος τώρα και με το προφίλ σας στο facebook!


Γίνετε μέλος και στην ομάδα μας στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

    Νέος κινητήρας από τη Volvo

    mixalis
    mixalis
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 1286
    Ηλικία : 35
    Τόπος : Πειραιάς

    Νέος κινητήρας από τη Volvo Empty Νέος κινητήρας από τη Volvo

    Δημοσίευση  mixalis Παρ 29 Ιαν 2010, 04:27

    Ένα νέο μηχανικό σύνολο έχει εξελίξει η Volvo για τα μοντέλα S80, V70 και XC60. Ο νέος κινητήρας είναι δίλιτρος και φέρει τον κωδικό GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection), που σημαίνει ότι έχει υπερτροφοδότηση, τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, και όπως είναι αναμενόμενο χαμηλή κατανάλωση.

    Νέος κινητήρας από τη Volvo Pevolv10

    Ο νέος αυτός βενζινοκινητήρας των 2 λίτρων αποδίδει 203 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 1.750 έως τις 4.000 σ.α.λ. (320 Nm με overboost). Είναι τετρακύλινδρος και διαθέτει επίσης 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, ενώ οι διαστάσεις των εμβόλων του για διάμετρο/διαδρομή είναι τα 87,5/83,1 χιλ. αντίστοιχα. Η νέα τεχνολογία του δίλιτρου μοτέρ άμεσου ψεκασμού, εστιάζεται στη χρήση δύο εκκεντροφόρων μεταβλητής γεωμετρίας καθώς και στην εξέλιξη του υπερτροφοδότη. Ο τελευταίος ονομάζεται Κ03, είναι εξελιγμένος σε συνεργασία με την Borg-Warner και όπως αναφέρει η εταιρεία, είναι ο μικρότερος της αγορά, αναλογικά με την αποδιδόμενη ισχύ του κινητήρα. Η τουρμπίνα είναι ενσωματωμένη στην πολλαπλή εξαγωγής, ενώ και οι δύο είναι κατασκευασμένες από φύλλα μετάλλου και όχι από χυτό σίδηρο. Κάτι που όπως υποστηρίζει η Volvo αποδίδει καλύτερα αφού, θερμαίνει ταχύτερα τον καταλύτη, ενώ υπάρχει και ένα ειδικό στρώμα που στη συνέχεια κάνει καλύτερη απαγωγή αυτής της θερμότητας.
    Με τον εν λόγω κινητήρα οι τιμές: κατανάλωσης, 0-100 χ.α.ω., και εκπομπών ρύπων CO2 για το S80 διαμορφώνονται σε 7,9/8,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 7,9/8,5 δλ., και 184/193 γρ./χιλιόμετρο (βλέπετε δύο τιμές για χειροκίνητο/αυτόματο). Οι αντίστοιχες τιμές για το V70 είναι τα 8,1/8,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 8,3/8,9 δλ. και 189/195 γρ./χιλιόμετρο. Τέλος για το μοντέλο XC60 με αυτόματο κιβώτιο οι αντίστοιχες τιμές είναι τα 8,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 9,6 δλ. και 199 γρ./χιλιόμετρο.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ 22 Νοε 2024, 01:01