H τελευταίας γενιάς 5άρα της BMW θα γίνει το πρώτο μοντέλο του Γερμανού κατασκευαστή που θα διατίθεται με σύστημα που βοηθά στο παρκάρισμα. Όπως και σε ανταγωνιστικά μοντέλα το εν λόγω σύστημα χρησιμοποιεί τους αισθητήρες που είναι τοποθετημένοι εμπρός και πίσω στο αμάξωμα.
Η νέα σειρά 5 της BMW θα είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής φίρμας που θα εξοπλιστεί με σύστημα το οποίο ουσιαστικά παρκάρει το αυτοκίνητο. Το σύστημα δεν διαφέρει και πολύ από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού αφού αφορά μόνο στο παράλληλο παρκάρισμα, και χρησιμοποιεί τους αισθητήρες που βρίσκονται στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα. Λειτουργεί με ταχύτητα που δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 35 χ.α.ω., και η απόσταση που απαιτεί για να παρκάρει το όχημα είναι 120 εκατοστά επιπλέον του μήκους του οχήματος (60/60 εκατοστά εμπρός/πίσω). Μόλις η θέση βρεθεί και ο οδηγός βάλει την όπισθεν το τιμόνι γυρίζει αυτόματα και το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να βάλει την πρώτη μόλις του ζητηθεί, ώστε να ολοκληρωθεί το παρκάρισμα. Το σύστημα θα διατίθεται τόσο με αυτόματα όσο και με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.
Η νέα σειρά 5 της BMW θα είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής φίρμας που θα εξοπλιστεί με σύστημα το οποίο ουσιαστικά παρκάρει το αυτοκίνητο. Το σύστημα δεν διαφέρει και πολύ από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού αφού αφορά μόνο στο παράλληλο παρκάρισμα, και χρησιμοποιεί τους αισθητήρες που βρίσκονται στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα. Λειτουργεί με ταχύτητα που δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 35 χ.α.ω., και η απόσταση που απαιτεί για να παρκάρει το όχημα είναι 120 εκατοστά επιπλέον του μήκους του οχήματος (60/60 εκατοστά εμπρός/πίσω). Μόλις η θέση βρεθεί και ο οδηγός βάλει την όπισθεν το τιμόνι γυρίζει αυτόματα και το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να βάλει την πρώτη μόλις του ζητηθεί, ώστε να ολοκληρωθεί το παρκάρισμα. Το σύστημα θα διατίθεται τόσο με αυτόματα όσο και με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.