Το νέο μοντέλο της Peugeot μόλις παρουσιάστηκε στην έκθεση του Πεκίνου. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται με δυο μηχανικά σύνολα 1,6 και 2,0 λίτρων, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, και θα διατεθεί πρώτα στην Κίνα και αργότερα στη Λατινική
Αμερική.
Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο μεσαίο γαλλικό μοντέλο που ακούει στον κωδικό 408 και θα λανσαριστεί στην κινέζικη αγορά τους επόμενους μήνες ενώ αργότερα θα ακολουθήσει διεθνή καριέρα. Το μοντέλο, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Wuhan στην επαρχία Hubei της Κίνας, αποτελεί καρπό της συνεργασίας μεταξύ της PSA και της κινέζικης DFM. Από τον κωδικό 408, το 4 σηματοδοτεί το μήκος του μοντέλου που είναι στα 4,68 μέτρα, το 0 ότι ανήκει στα οχήματα της γαλλικής φίρμας, και τέλος το 8 τη γενιά του αυτοκινήτου. Οι διαστάσεις του μοντέλου θα είναι τα 4.680x1.815x1.525 χιλ. για Μήκος/Πλάτος/Ύψος, και το μεταξόνιο φτάνει τα 2.710 χιλ. Ανάλογα με την έκδοση το μοντέλο θα πατά σε ελαστικά διαστάσεων 215/55/16 ή 215/50/17, ενώ ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι 0.30 Cx. Με τις γυάλινες επιφάνειες να συμπληρώνουν τα 3,95 τετραγωνικά μέτρα ή 4,35 τετραγωνικά μέτρα με την ηλιοροφή (τιμή κορυφαία για την κατηγορία), το νέο 408 υπόσχεται ένα ιδιαίτερα ευήλιο εσωτερικό, καθώς και πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Οι υπερυψωμένες θέσεις προσφέρουν μια πιο πανοραμική αίσθηση στους επιβάτες, ενώ έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και στον τομέα της ηχομόνωσης ώστε το μοντέλο να παρέχει υψηλό επίπεδο άνεσης. Από πλευράς χώρων, αυτός των αποσκευών είναι τα 521 λίτρα, ενώ εσωτερικά η πρακτικότητα είναι στο μέγιστο αφού και στην καμπίνα των επιβατών η συνολική αποθηκευτική χωρητικότητα φτάνει τα 33 λίτρα.
To νέο 408 θα μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα ψυχαγωγίας RNEG 2009 με οθόνη 7 ιντσών και αναλογία 16/9, το οποίο θα περιλαμβάνει Navigation με αποθηκευμένους χάρτες σε κάρτα SD χωρητικότητας 4 GB, και συνδέσεις Bluetooth/USB. Από πλευράς κινητήρων θα εξοπλίζεται με δύο μηχανικά σύνολα. Πρόκειται για τα 1,6 και 2,0 λίτρων. Η ιπποδύναμη στο πρώτο είναι τα 110 άλογα στις 5.750 σ.α.λ. και η ροπή τα 147 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Στη δεύτερη περίπτωση η ιπποδύναμη ανεβαίνει στους 147 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και στα 200 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Τέλος, από πλευράς κιβωτίων και τα δύο σύνολα θα διατίθενται με χειροκίνητο 5 σχέσεων και με αυτόματο 4 σχέσεων τεχνολογίας “Porsche Tiptronic system”.