Η αντίστροφη μέτρηση για να δούμε τα μονοθέσια ξανά στις πίστες έχει ξεκινήσει. Η πρώτη ημέρα του Φεβρουαρίου σηματοδοτεί και την έναρξη της περιόδου των επίσημων δοκιμών των ομάδων, όπως έχει θεσπιστεί από τη FIA. Ωστόσο, φέτος οι δοκιμές έχουν μεγαλύτερη σημασία, καθώς οι αλλαγές στους κανονισμούς έχουν επηρεάσει την κατασκευή αλλά και την εξέλιξη των μονοθέσιων.
Η απαγόρευση των ανεφοδιασμών κατά τη διάρκεια του αγώνα, διαμόρφωσε διαφορετικές συνθήκες με τις εξής αλλαγές:
Αρχικά, τα μονοθέσια θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερο ντεπόζιτο (σημείο 4). Μέχρι φέτος η χωρητικότητα του ντεπόζιτου ήταν 120 λίτρα, ενώ από το φετινό πρωτάθλημα θα πρέπει να αυξηθεί στο διπλάσιο, δηλαδή στα 235 λίτρα, μεγαλώνοντας ταυτόχρονα και το μεταξόνιο στα 15 εκατοστά (σημείο 6).
Ταυτόχρονα, η ανάγκη για μεγαλύτερο ντεπόζιτο καθιστά αναγκαία την κατασκευή μικρότερου κιβωτίου ταχυτήτων (σημείο 5). Όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων, κάθε πιλότος θα έχει στη διάθεση του τέσσερα για όλη τη διάρκεια της σεζόν. Με ποινή πέντε θέσεων θα τιμωρείται ο πιλότος που θα χρησιμοποιεί περισσότερα κιβώτια από τα προβλεπόμενα.
Αλλαγή βάρους - αλλαγή χειρισμού
Η συνολική αύξηση του βάρους του μονοθέσιου διαμορφώνει διαφορετικές συνθήκες, καθώς οι πιλότοι θα ξεκινούν τον αγώνα με μέγιστο φορτίο καυσίμων, ενώ θα τερματίζουν με το ελάχιστο δυνατό, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να πρέπει να προσαρμόζονται στη διαφορετική συμπεριφορά των μονοθέσιων τους κατά την έναρξη και τη λήξη του αγώνα.
Για να διευκολυνθεί το δύσκολο έργο των πιλότων, τα μπροστά ελαστικά θα είναι στενότερα (σημείο 2) κάτι που θα κάνει ευκολότερο τον χειρισμό του μονοθέσιου στις διαφορετικές συνθήκες. Επιπλέον, οι οδηγοί θα μπορούν να αλλάζουν την κλίση της πτέρυγας (σημείο 1) από το τιμόνι, ανάλογα με το βάρος που θα έχουν.
Η απαγόρευση των ανεφοδιασμών κατά τη διάρκεια του αγώνα, διαμόρφωσε διαφορετικές συνθήκες με τις εξής αλλαγές:
Αρχικά, τα μονοθέσια θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερο ντεπόζιτο (σημείο 4). Μέχρι φέτος η χωρητικότητα του ντεπόζιτου ήταν 120 λίτρα, ενώ από το φετινό πρωτάθλημα θα πρέπει να αυξηθεί στο διπλάσιο, δηλαδή στα 235 λίτρα, μεγαλώνοντας ταυτόχρονα και το μεταξόνιο στα 15 εκατοστά (σημείο 6).
Ταυτόχρονα, η ανάγκη για μεγαλύτερο ντεπόζιτο καθιστά αναγκαία την κατασκευή μικρότερου κιβωτίου ταχυτήτων (σημείο 5). Όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων, κάθε πιλότος θα έχει στη διάθεση του τέσσερα για όλη τη διάρκεια της σεζόν. Με ποινή πέντε θέσεων θα τιμωρείται ο πιλότος που θα χρησιμοποιεί περισσότερα κιβώτια από τα προβλεπόμενα.
Αλλαγή βάρους - αλλαγή χειρισμού
Η συνολική αύξηση του βάρους του μονοθέσιου διαμορφώνει διαφορετικές συνθήκες, καθώς οι πιλότοι θα ξεκινούν τον αγώνα με μέγιστο φορτίο καυσίμων, ενώ θα τερματίζουν με το ελάχιστο δυνατό, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να πρέπει να προσαρμόζονται στη διαφορετική συμπεριφορά των μονοθέσιων τους κατά την έναρξη και τη λήξη του αγώνα.
Για να διευκολυνθεί το δύσκολο έργο των πιλότων, τα μπροστά ελαστικά θα είναι στενότερα (σημείο 2) κάτι που θα κάνει ευκολότερο τον χειρισμό του μονοθέσιου στις διαφορετικές συνθήκες. Επιπλέον, οι οδηγοί θα μπορούν να αλλάζουν την κλίση της πτέρυγας (σημείο 1) από το τιμόνι, ανάλογα με το βάρος που θα έχουν.