Δέκα γενιές μικρομεσαίων αυτοκινήτων έχει λανσάρει η Opel μέχρι σήμερα, ξεκινώντας από το πρώτο Kadett του 1936 (6 συνολικά γενιές Kadett), για να φτάσουμε στο νεότερο 4ο κατά σειρά Astra. Με το πέρασμα των χρόνων, τόσο το Kadett όσο και το Astra έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο χώρο της αυτοκίνησης και έχουν πωληθεί σε εκατομμύρια αντίτυπα, αποτελώντας σημείο αναφοράς στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Το νεότερο Astra ξεφεύγει πλήρως από την πιο συντηρητική εικόνα που χαρακτήριζε τις προγενέστερες γενιές, εστιάζοντας σε πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, γεγονός που γίνεται άμεσα αντιληπτό από την εξωτερική του εμφάνιση.
Με πιο δυναμικό στιλ και αυξημένες διαστάσεις
Καμία απολύτως εξωτερική ομοιότητα δεν υπάρχει μεταξύ του προγενέστερου Astra και του νεότερου, το οποίο διακρίνεται για το σφηνοειδές του σχήμα, αλλά και για τις αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματός του. Σημεία αναφοράς αποτελούν τα επιθετικής σχεδίασης μπροστινά φωτιστικά σώματα, το τοξοειδές σχήμα των πλευρικών παραθύρων και το τελείωμα του πίσω τμήματος, που παραπέμπει σε κουπέ αυτοκίνητο. Από την άλλη πλευρά, το αισθητά μικρότερο σε διαστάσεις Golf εμφανίζεται πιο συγκρατημένο αισθητικά, με το περισσότερο ενδιαφέρον να συγκεντρώνεται στο διακριτικά επιθετικό εμπρόσθιο άκρο του.
Με 180 ίππους, υπερ-πλήρη εξοπλισμό και 21.500 ευρώ
Το Astra, με τον turbo 1.600άρη κινητήρα των 180 ονομαστικών ίππων, προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, τη Sport (μοντέλο δοκιμής) και την Cosmo, στην ίδια ακριβώς τιμή των 21.500 ευρώ. Οι διαφορές στον εξοπλισμό τους αφορούν στις επενδύσεις των καθισμάτων (sport στην αντίστοιχη έκδοση), στο διάκοσμο του εσωτερικού, στο σχέδιο των ζαντών των 17 ιντσών, στους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες της Cosmo και στη στάνταρ προσαρμοζόμενη ανάρτηση Flex Ride, στην έκδοση Sport. Παράλληλα να σημειώσουμε, ότι το Astra διατίθεται με κινητήρες 1,4 λτ., ισχύος 100 και 140 ίππων (turbo), με τιμή από 15.500 και 17.800 ευρώ αντίστοιχα και 1,6 λτ., 115 ίππων, από 16.500 ευρώ.